keskiviikko 13. syyskuuta 2017

HYVINVOINTIA


Olemme eläneet suomessa hyvinvoinnin aikaa,  jotakuinkin  on kaikkea mitä tarvitsee,  ylellisyyttäkin löytyy kodista kuin kodista.
                                               Nykyisin lapsilla on kaikkea,  suorastaan ylenmäärin,  kaupat ovat pullollaan mitä ihmeellisimpiä tavaroita.  Ja sitten,  kun kavereilla on,  niin tottakai pitää saada. 

 Niinhän se on meidän aikuistenkin kohdalla,  kun näemme mitä toisilla on, ja kun huomaa ettei  minulla ole,  niin alkaa luulemaan, että minä tarvitsen sellaisen:)
 Jos  ei pääse kauppaan niinkuin esim minä,  niin eipä hätää:)  posti kyllä tuo postimyyntikuvastoja ym.  kauppojen mainoksia  kotiin silmieni eteen, on  tarjontaa sieltä  ja täältä, mitä ihanimpia vaatteita tarjouksessa  ja   kodintarvikkeita, ja  eletroniikkaa, kameroita ja  ties mitä.:)
                                      Ja sitten minä luulen tarvitsevani niitä:)
Onneksi meillä ei ole niihin kaikkiin varaa,  joskus on kurja tunne,  kun ei ole varaa.  Mutta  kun miettii  asiaa ajatuksin, siis ajattelee,  niin  meillä ei tarvitse olla sitä kaikkea. 
Älkää olko vaelluksessanne ahneita;  tyytykää siihen,  mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä  sinua hylkää enkä  sinua jätä";
 niin me turvallisin mielin sanomme:  "Herra on minun auttajani,  en minä  pelkää;  mitä  voi ihminen  minulle tehdä?"
  Jeesus Kristus on sama  eilen ja tänään  ja iankaikkisesti.
Hebr. 13: 5,6 ja 8.  
Ja Jeesus sai kuulla heidän ajaneen hänet ulos; ja hänet tavatessaan sanoi hänelle: "Uskotko sinä Jumalan Poikaan?"
  Hän vastasi ja sanoi:"Herra,  kuka hän on, että  minä häneen uskoisin?" Jeesus sanoi hänelle:"Sinä olet hänet nähnyt,  ja hän on se,  joka sinun kanssasi puhuu."  Niin hän sanoi: "Herra,  minä uskon"; ja hän kumartaen rukoili häntä. ( palvoi)  Joh. 9:35- 38.      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti