torstai 16. helmikuuta 2017

AJELULLA

  Ongelmien yli - runo:
Joskus tuntuu ettei elämässä ole järkeä,
mut juuri silloin muista:
olet Jumalalle tärkeä.
Vaikka kaikki menis pieleen, vinoon ,
Jumala ne laittaa takas
siistiin pinoon.
Kaikki on siis hyvin,
kun katsoo ongelmien yli,
kotonasi odottaa jo Taivaan Isin syli.
(Laura Pekkarinen)


           




Hei ystävät  kalliit!  Tänään oli vieraanamme pastori, iltahetki meni mukavasti. Hän oli ollut Israelissa, meistä oli kiinnostavaa kuulla matkasta, ja hän oli innokas kertomaan. Hän haluaa tuoda meille ehtoollisen, niimpä me yhdessä saimme nauttia Herran Pyhän  ehtoollisen. 
Eilen minulla oli aika luuntiheysmittaukseen Rautatienkadulla Tampereella  Suomen terveystalossa. Pääsin heti ilmoittamisen jälkeen toimenpiteeseen, se oli nyt nopeampi kuin noin  viisi vuotta sitten ollut mittaus, eikä silloin ollut tuollaista konetta  mikä meni edestakaisi selän ja lonkkien ylitse. Olenhan ollut  selän magneetti kuvauksessa Ja pään kuvauksessa, siitä otsalohkosta,kun oli tulehdus, ja tuli mätää paljon. Olin lekkauksessa, otsaan tehtiin aukko mistä mätää  otettiin  päivittäin lisää pois. Pekka oli katsomassa minua, kun lääkäri tuli kysymään vointia,  hän sanoi, että ihmetteli miten paljon sitä mätää  tuli. Minulla oli  putki  otsassa mitä kautta laitettiin lääke,  ja  huuhdeltiin  mätää  pois  muutaman kerran päiväsä. 
Se oli silmälle  vakavaa, on  vaara sokeutua, jos ei olisi tehty leikkausta ja saatu pois sitä mätää.. Minulla oli katetri otsassa ja nenässä. Koko ajan meni antibiootti, lopussa  kahta erilaista antibioottia. Nokialla sain jo kolmena päivänä antibioottia suoneen, katetri oli laitettu siellä.  Tulehdusarvot  oli  koholla .Kotiin tullessamme menimme nuorenparin uuden kodin ohitse. Pekka teki minulle yllätyksen viemällä minut Ylöjärven kauppakeskukseen Eloon. Siellä en käynyt kuin HM:ssä,js lopuksi citymarkrtissa, Me olimme molemmat niin väsyneitä. Pekka kulki kyynärsauvoilla ja minä kelasin pyörätuolilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti