perjantai 14. kesäkuuta 2013

Lohdutuksen sanoja...



                                                                   

 LOHDUTUKSEN SANOJA TAIVAAN ISÄN SYDÄMELTÄ

1. " Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille  sijaa?
3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa,  tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni,  että tekin olisitte siellä,  missä minä olen.
4. Ja mihin minä  menen-tien sinne te tiedätte."
5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra,  me emme tiedä,  mihin sinä menet; Kuinka sitten tietäisimme tien?"
6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
(Joh. 14:1-6.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""''''''''''''
1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan,
ja uskokaa minuun. 
2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi,
sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 
3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä
takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä
minä olen. 
4 Ja mihin minä menen-tien sinne te tiedätte." 
5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet;
kuinka sitten tietäisimme tien?" 
6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei
kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. 
Joh. 14:1-6

6 kommenttia:

  1. Ihania lohdutuksen sanoja. Kiitos Kirsti.
    Siunausta ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sylvi!

    Lohdutusta tarvitsemme.
    Runsasta siunausta teille Sylvi ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanista onnitteluistasi hääpäivänämme 9.6.

    Eilen vietettiin Julian 1 v synttäreitä.
    Vajaan kahden viikon päästä on Nooran 1 v päivä.

    Olen tarvinnut lohdutuksen sanojasi, kuten aiemmin laitoin kommenttiisi.
    Kirjoitin Katan sähköpostiin syyn, joka on tehnyt minut hyvin murheelliseksi.
    Sen puolesta on rukoiltu. Olen ajatellut, että kunpa Kirsti voisi myös rukoilla.
    Kata kertoo sen sinulle.

    VastaaPoista
  4. Kiitos näistä sanoista ihana.Muistan sinua rukouksin ja muistan myös Kirstiä.Laitan sinulle Kirsti piakkoin myös viestiä s-postiin.Nyt olen ollut vähän huonovointinen.

    ♥kaikkea hyvää rakkaillemme♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos Kirsti rakas ystävä!

    Pikku Julia 1-vuotta ja kohta toinen pikkunen Noora 1-vuotta.
    Pikkuenkelit
    ovat elämänsä alussa teidän pikkuset prinssessat♥
    Äkkiä se vuosi meni, muistan,kun heidän syntymänsä aikoihin puhuit
    siitä. Hyvänen aika tätä ajan kulkua, kun se menee:)
    Olen iloinen, kun sait lohdutusta, tarvitsit sitä.kipeästi.
    Olen myös rukoillut asian puolesta.
    Siunausta rakas ystävä rukoillaan jatkuvasti. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu,ainakin aavistan.♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos Kata kultainen
    kommentoimisesta ja rukouksesta!
    Kaikki on menevä
    parhain päin.
    Jumalan siunausta!

    VastaaPoista