tiistai 30. marraskuuta 2010

8 kommenttia:

  1. Iloitkaa ystävien kanssa kellä on iloa se kaksinkertaistuu
    ja jos on jollakin surua niin itkekää hänen kanssaan niin suru puolintuun.
    Hyvää tiistai-iltaa sinulle. Kirsti !

    VastaaPoista
  2. Sylvi kiitos kommentistasi!
    Laitettiinko toisistamme tietämättä samanlainen kuva blogiimme?

    Minä yöllä ennen nukkumaanmenoa etsin tänne jotain aihetta,ja kuvien joukosta "putkahti" tämä,
    joka tuntuu kertovan minun tilanteeni.
    Kävin kuuntelemassa Jari Rankisen puheen blogissasi!
    Runsasta siunausta!

    VastaaPoista
  3. Olet todella tärkeä mulle.Rukoilen puolestasi.
    Sana on lohduttava.

    Kristiina muuten soitti ja pyysi sanomaan,että soittaisitte hänelle Millan huomisesta aamun valokuvaamisesta.Pitikö iskän viedä johki...en tiedä?Kristiina sano,että jättää kännykän auki.

    Halauksia♥

    VastaaPoista
  4. Kirsti näin tämän kuvan sulla
    ja olin juuri kuunnellut Jari Rankisen puheen,
    niin huomasin että nämähän on tarkoitus laittaa yhteen.
    Että kiitos vaan sulle.
    Ethän ota pahaksesi kun laitoin saman kuvan?
    Siunausta ja hyvää yötä Jeesus myötä.

    VastaaPoista
  5. Hei Sylvi,en hyvänen aika minä sellaisesta pahastu! ♥
    Minä ajattelin,että on jännää,kun sinulla oli se Rankisen puhe,juuri nyt,kun minä olin ajatuksissani tuon Raamatun kohdan kanssa.
    Hienoa,kun laitoit sen,olisin pahastunut jos et olisi laittanut. :)
    Kiitos Sylvi kaikesta ystävällisyydestäsi,olet ihana!

    Hyvää yötä,Jeesus myötä!

    VastaaPoista
  6. Rakas Katariina!
    Kiitos,kun sanoit Kristiinan asiasta.
    Soitin sinne.
    Unohdin avata puhelimen,ja pääpuhelimesta oli akku loppunut.
    Kuunneltiin tv:stä vähemmistöohjelmaa. Ja aiemmin kuuntelimme netistä Paavo Järvistä ja jotain Israel asiantuntijan raporttia.

    Työskentelen samassa kohdassa kuin ennenkin paperi- ja kirjapinojen "keskellä" omassa nurkkauksessani,omassa tuolissani.:)
    Katariina,sinä olet minulle sanomattoman rakas!
    Kaikki kyllä järjestyy parhaimmin päin!
    Jeesuksen syliin!
    Hyvää yötä,Jeesus myötä!

    VastaaPoista
  7. Room.12:15 on ollut nyt akuutti jae monien kanssa. Elämän kirjo joskus vahvistuu lähes yli voimavarojen.

    Room.12:12 :"Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset, rukouksessa kestävät."

    Muistan sinua, Kirsti päivittäin rukouksissani! Samoin samalla veljeäsi ja perheväkeäsi.
    Taivaan Isän täysihoitoa ja siunattua adventin aikaa!

    VastaaPoista
  8. Kiitos Nurkkalintu!
    Niin iloitaan iloitsevien kanssa ja itketään itkevien kanssa.
    Meillä uskovilla on ylivoimien käyvää ahdistusta,
    mutta lohduttavaa on,että me voimme rukoilla toinen toistemme puolesta. Ja niin jonkun kärsivän olo helpottuu.

    Olen lohdutettu kommentistasi!

    Room.12:12 on hyvä sanan kohta,näin minä haluan
    elää,kuitenkaan en ole elänyt.

    Tässä Roomalaiskirjeen luvussa on tärkeitä neuvoja ja kehoituksia meille.

    Olen niin kiitollinen sinusta Nurkkalintu, kun muistat minua ja veljeäni ja koko perhettä rukouksissasi.

    Täälläpäinkin rukoillaan myös veljesi puolesta.

    Jumalan läsnäoloa ja siunattua adventin aikaa!

    VastaaPoista