lauantai 19. kesäkuuta 2010

Lupauksia, joihin voit turvautua

Lupauksia, joihin voit turvautua rukouksessa

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua" PS. 50:15
"Anokaa, niin teille annetaan;etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan". Matt. 7:7
"Mutta jos joiltakin teistä puuttuu viisautta; anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta". Jaak. 1:5

"Sillä minä virvoitan väsyneen sielun ja jokaisen nääntyvän sielun minä ravitsen." Jer. 30:25


"Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."
Matt. 11:28


"Sillä sentähden, että Hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi Hän kiusattuja auttaa." Hebr. 2:18

6 kommenttia:

  1. OIKEIN IHANAA JA KAUNISTA VIIKONLOPPUA ;)
    mie täällä järjestelen leon 4-vuotis kakkua! huomenna on juhlat ;)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana kirjoitus ja kuva.Jeesus pitää meitä sylissä aivan kuten tota kuvan pientä lasta.
    Sellaisa saadaan mekin olla.Mitä sinne teille kuuluu?=)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa Leon syntymäpäivää,onnea pikku miehelle!Hän on mukava pikku poika.
    Täytyypä käydä katsomassa kuinka hienon kakun olet tehnyt.
    Kaikkea hyvää koko perheelle!

    VastaaPoista
  4. Jeesuksen syliin on ihana käpertyä.
    Saadaan sellaisia olla.
    Rakas me katsottiin häitä ja Sakari katsoo jalkapalloa sen jälkeen.
    Kristan kanssa katsotaan elokuva vaimoke, me kaikki kolme katsotaan sitä kohta.
    Mulla on selkä kipeä,entä sinulla? Olet ihana!
    Mukavaa iltaa!

    VastaaPoista
  5. Kiitos näistä Raamatun "terveisistä"! On ihana saada tarttua Jumalan lupauksiin ja uskoen luottaa, että Jumalan Sana pitää ja kestää joka päivä.
    Siunausta ja hyvää juhannusviikkoa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos nurkkalintu,nämä lupaukset
    Jumalan sanasta tuo meille lohdutuksen,koska ne ovat totuutta.
    Jumalan sana on iäti kestävä.

    Nyt on jo juhannus,onpa aika mennyt nopeasti. Ihanaa tämä kesä.
    Sinne myös hyvää juhannusviikkoa!
    Ja Jumalan läsnäoloa!

    VastaaPoista