sunnuntai 4. lokakuuta 2009

LUPAUKSIA, JOIHIN TURVAUTUA RUKOUKSESSA

PS: 50:15 "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." Matt. 7:7 "Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan." Matt. 18:19- 20 "Jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä." Jaak. 1:5 "Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta."
Jer. 31:25 "Sillä minä virvoitan väsyneen sielun, ja jokaisen nääntyvän sielun minä ravitsen."

Matt. 11:28 "Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."
Joh. 12:27 "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen, älköönkä peljätkö."
Matt. 6:34 "Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään."
Luuk. 21:15 "Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään."
Apt. 1:8 "Kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman , ja te tulette olemaan minun todistajani....aina maan ääriin saakka."
San. 3: 5- 6 "Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi, äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi. Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi tasoittaa."

Hebr. 2:18 "Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa."
KOKEILE RUKOUSTA! SAAT NÄHDÄ KUINKA SE MUUTTAA ASIOITA, ENNENKAIKKEA SE MUUTTAA SINUA.

2 kommenttia:

  1. ihana Jeesus kuva!mistä löysit tämän?

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana kuva. Sieltä kuvapaikasta se löytyi.Kiitos Krista kommentista,
    on mukavaa,kun saa kommentteja.

    VastaaPoista